پیراهن تابستانی آستین کوتاه

علی رغم اینکه هر روز یک طرح و مدل جدید از پیراهن تابستانی آستین کوتاه تولید می شود اما یکی از قدیمی ترین لباس های مردانه است. این مدل از پیراهن های مردانه یک انتخاب فوق العاده برای روزهای گرم تابستان هستند و اگر در انتخاب آن دقت کنید موفق خواهید شد با یک پیراهن تابستانی آستین کوتاه و یک شلوار ساده یک استایل شیک برای خود بسازید.

انواع پیراهن تابستانی آستین کوتاه

از آنجایی که داشتن یک پیراهن تابستانی آستین کوتاه در کمد برای هر مردی واجب است ما قصد داریم در این مطلب به معرفی انواع پیراهن تابستانی آستین کوتاه بپردازیم و امیدواریم این مطلب راهنمای کاملی برای شما جهت آشنایی با انواع پیراهن تابستانی آستین کوتاه و انجام یک خرید خوب باشد.

پیراهن آستین کوتاه لنین

پیراهن آستین کوتاه لنین

لنین یک پارچه ی فوق العاده خنک و راحت برای فصل تابستان است. الیاف این پارچه از کتان است و به راحتی اجازه عبور هوا را می دهد در نتیجه بدون احساس گرمای مضاعف و تعریق می توانید تمام تابستان از پوشیدن این پیراهن تابستانی آستین کوتاه لذت ببرید. پیراهن آستین کوتاه لنین می تواند اولین گزینه شما برای استایل روزمره در روزهای گرم باشد.

در مرحله بعد شاید برای شما سوال پیش بیاید که این پیراهن آستین کوتاه لنین را با چه شلوار و کفشی باید بپوشید؟ اصلا نگران نباشید، شما می توانید پیراهن آستین کوتاه لنین خود را با شلوار پارچه ای، شلوار های ورزشی، کتان و حتی جین ست کنید. پارچه لنین بافت آزاد و رهایی دارد در نتیجه حتی می توانید شلوارک های کتان و جین را نیز با این پیراهن برای روزهای گرم تابستان و سفرهای خود بپوشید. کفش مردانه مناسب این استایل انواع سندل، لوفر و کالج های مردانه است.

اگر به دنبال اکسسوری های بیشتر برای ست کردن با پیراهن تابستانی آستین کوتاه خود هستید پیشنهاد ما کلاه های لبه دار، حصیری، ساعت های بزرگ اسپرت و عینک آفتابی است.

 

پیراهن آستین کوتاه هاوایی

پیراهن آستین کوتاه هاوایی

یکی دیگر از مدل های محبوب و پرکاربرد پیراهن تابستانی آستین کوتاه ، پیراهن هاوایی است. پیراهن هاوایی مخصوص فصل گرم، روزهای آفتابی و سفر به مناطق ساحلی است در نتیجه اگر می خواهید یک استایل شیک را در طی سفر تابستانه خود حفظ کنید پیشنهاد ما به شما خرید یک پیراهن آستین کوتاه هاوایی است. این پیراهن ها معمولا از جنس نخ تهیه شده اند و می توانند حس خنکی لذت بخشی را در هوای گرم به شما هدیه کنند.

البته آقایان بسیاری به این دلیل که نمی دانند با پیراهن آستین کوتاه هاوایی چه کفش یا شلواری بپوشند معمولا از خرید آن اجتناب می کنند. پیشنهاد ما به شما استفاده از شلوارهای تک رنگ و ساده است. در واقع یک پیراهن آستین کوتاه هاوایی به اندازه کافی شلوغ هست و چشم مخاطب را به خود درگیر می کند در نتیجه نیاز است سایر لباس هایی که با آن ست می کنید کاملا ساده باشند. برای انتخاب یک رنگ مناسب برای شلوار یا تی شرتی که می خواهید زیر پیراهن هاوایی خود بپوشید می توانید رنگ زمینه پیراهن را انتخاب کنید.

به عنوان مثال اگر رنگ زمینه پیراهن آستین کوتاه هاوایی شما سورمه ای است با طراح های برجسته گل و درخت، پیشنهاد می کنیم یک شلوار و تی شرت سورمه ای ساده را با آن ست کنید. اما به طور کلی شلوار مناسب برای پیراهن هاوایی شلوار جین و کتان های دارای رنگ خنثی مانند سفید، کرم و خاکی است. در واقع شما می توانید هر رنگ از پیراهن هاوایی را با شلوار جین یا کتان به رنگ خاکی ست کنید.

کفش مناسب در این استایل کفش های راحتی تابستانه است. به عنوان مثال سندل، کتانی و کفش لوفر.

پیراهن آستین کوتاه راه راه

پیراهن آستین کوتاه راه راه

اگر به دنبال یک طرح خوب برای خرید پیراهن تابستانی آستین کوتاه هستید پیشنهاد ما پیراهن های راه راه عمودی و یا افقی است. پیراهن آستین کوتاه راه راه خود را به راحتی می توانید با یک شلوار کتان ست کرده و یک استایل شیک و ساده داشته باشید اما پیشنهاد ما این است از رنگ های به کار رفته در این پیراهن الهام گرفته و آن را با یک تی شرت هم رنگ بپوشید. به عنوان مثال اگر زمینه رنگ پیراهن شما سفید با خطوط آبی است می توانید یک تی شرت به رنگ آبی و یک شلوار کتان سفید یا جین آبی تیره با آن بپوشید.

اگر از تناسب اندام خود راضی هستید بهتر است از پیراهن آستین کوتاه با راه راه عمودی استفاده کنید تا کشیده تر به نظر برسید اما اگر مایلید کمی چاق تر به نظر برسید باید از از پیراهن آستین کوتاه با راه راه افقی استفاده کنید. نکته بعدی این است که سعی کنید از پوشیدن پیراهن مردانه راه راه با رنگ سفید و مشکی خودداری کنید زیرا ممکن است کمی چشم اطرافیان شما را آزار دهد مگر اینکه حتما آن را به همراه یک تی شرت بپوشید.

پیراهن آستین کوتاه یقه انگلیسی

پیراهن آستین کوتاه یقه انگلیسی

اگر از پیراهن های معمولی مردانه خسته شده اید پیشنهاد می کنیم این بار در زمان خرید پیراهن تابستانی آستین کوتاه ، نگاهی به پیراهن های یقه انگلیسی بیندازید. این پیراهن ها یقه های خاصی دارند که به طور کلی در زیبایی پیراهن موثر است و البته در عبور جریان هوا در روزهای گرم نیز می تواند اثر گذار باشد.

اگر در خرید این مدل پیراهن مردانه مردد هستید پیشنهاد می کنیم ابتدا از رنگ های ساده و اولیه شروع کنید، به عنوان مثال سفید یا مشکی. پیراهن آستین کوتاه یقه انگلیسی نسبت به سایر پیراهن های مردانه شیک تر و اندکی رسمی تر هستند و اگر به یک مهمانی دوستانه در روزهای گرم دعوت شدید می توانید با این مدل پیراهن به سادگی یک استایل شیک و ساده داشته باشید. این پیراهن را بهتر است با شلوار های پارچه ای و کفش های رسمی ست کنید و از ترکیب آن با جین و کفش کتانی بپرهیزید.

پیراهن آستین کوتاه بدون یقه

پیراهن آستین کوتاه بدون یقه

پیراهن آستین کوتاه بدون یقه دقیقا نقطه مقابل پیراهن های مردانه یقه انگلیسی هستند. هرچه مدل های پیراهن مردانه یقه انگلیسی رسمی است پیراهن های بدون یقه، اسپرت و غیر رسمی هستند. در نتیجه اگر جز آقایانی هستید که دوست ندارید لباس های رسمی و یقه دار بپوشید و به دنبال یک پیراهن تابستانی آستین کوتاه می گردید پیشنهاد ما به شما پیراهن های بدون یقه است. این پیراهن را در طول روز، سفر، مهمانی های دوستانه و تمام فضاهای غیر رسمی می توانید بپوشید و از زیبایی و راحتی آنها لذت ببرید.

یک پیراهن آستین کوتاه بدون یقه را می توانید در استایل های مختلف استفاده کنید. این پیراهن را می توانید با جین و کفش کتونی بپوشید و یک استایل اسپرت داشته باشید و یا آن را با شلوار پارچه ای یا کتان بپوشید و یک استایل نیمه رسمی برای خود طراحی کنید. علاوه بر این می توانید یک تی شرت زیر این پیراهن بپوشید و استایل اسپرت خود را شیک تر کنید.

 

اکسسوری تابستانه مردانه

تا اینجا مواردی پیرامون انواع پیراهن تابستانی آستین کوتاه پرداختیم حال قصد داریم در مورد بهترین اکسسوری های تابستانه مردانه صحبت کنیم.

عینک آفتابی

عینک آفتابی یکی از مهم ترین اکسسوری های تابستانه مردانه است. شما می توانید رنگ فریم عینک را با پیراهن تابستانی آستین کوتاه خود ست کنید و یک استایل چشمگیر داشته باشید. البته بهتر است به یاد داشته باشید عینک آفتابی تنها یک اکسسوری برای زیباتر شدن ظاهر شما نیست بلکه یک وسیله ضروری برای محافظت از چشمان شما در برابر نور آفتاب است.

در انتخاب عینک آفتابی باید معیارهای مختلفی را در نظر داشته باشید. نکته اصلی میزان محافظت عینک در برابر اشعه های مضر آفتاب است. در مرحله بعدی باید فرم اصلی صورت خود را شناسایی کنید تا بتوانید بهترین فریم عینک مناسب با صورت خود را پیدا کنید. در قدم بعدی بهتر است به جنس فریم و وزن آن دقت کنید. عینک به طور کلی باید سبک و البته بادوام باشد.

عینک های آفتابی با فریم های رنگی، شفاف، کائوچو، فلز و عدسی های رنگی، آینه ای و طیفی در بازار موجود هستند و بهتر است با توجه به استایل و سلیقه خود هر کدام از این گزینه ها را به دقت بررسی و سپس خرید کنید.

کلاه

کلاه نیز یکی دیگر از مهمترین اکسسوری های تابستانه مردانه است. کلاه نیز مانند عینک آفتابی علاه بر اهمیت زیبایی شناسی می تواند بر سلامت مو و پوست شما اثر بگذارد. کلاه های لبه پهن که حالت اسپرتی دارند را می توانید با شلوارهای جین، کتان و انواع پیراهن تابستانی آستین کوتاه بپوشید.

البته اگر به استایل رسمی و نیمه رسمی علاقه دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از کلاه فدورا، پاناما و فرانسوی است. البته جنس این کلاه ها برای تابستان باید کتانی یا حصیری باشد. استفاده از کلاه در تابستان علاوه بر اینکه شما را از آفتاب سوختگی محافظت می کند، به شما کمک می کند یک ظاهر شیک و خاص داشته باشید.

ساعت و دستبند

شاید بگویید که ساعت جزو اکسسوری های تابستانه محسوب نمی شود چون در تمام فصول سال کاربرد دارد. اما برای داشتن یک استایل خوب ساعت تنها وسیله ای نیست که به ما زمان را می گوید بلکه می تواند بخش مهمی از ظاهر ما را بسازد. استفاده از یک ساعت شیک و اصل به مخاطب شما القا می کند که نه تنها منضبط و دقیق هستید بلکه شیک پوش و اهل مد نیز هستید.

علاوه بر این بد نیست بدانید اگر قصد پوشیدن پیراهن تابستانی آستین کوتاه را دارید باید مچ دست خود را با ساعت و دستبند پر کنید تا استایل شما تکمیل شود. ساعت های مردانه اغلب بزرگ هستند و در تابستان می توانند گزینه اسپرت و شیکی باشند. اگر قصد دارید از دستبند نیز استفاده کنید پیشنهاد ما به شما در ابتدا استفاده از دستبندهای چرم است اما اگر به اکسسوری های فلزی علاقه دارید می توانید دست بندهای استیل را نیز امتحان کنید.

نکته مهم در انتخاب اکسسوری دستبند و ساعت در نظر گرفتن ترکیب آن با سایر اکسسوری های شما است. به عنوان مثال اگر از گردنبند و انگشتر استفاده می کنید بهتر است فلز به کار رفته در ساعت و دستبند شما با فلز گردنبند و انگشتر ست باشد. اگر مایلید از ساعت های بند چرمی و دستبند چرم استفاده کنید باید دقت کنید چرم آن با رنگ کیف و کفش شما ست باشد. استفاده از چرم های تیره مانند مشکی یا قهوه ای شما را برای ست شدن با لباس های مختلف آزاد می گذارد.

کمربند و ساسپندر

از آنجایی که لباس های کمتری در تابستان می پوشید کمربند یا ساسپندر شما بیشتر دیده می شود در نتیجه مهم است که آنها را نیز با سایر اجزای استایل خود ست کنید. کمربند چرم شما باید با کفش و کیف شما ست باشد. اگر قصد دارید از سندل یا کتانی استفاده کنید می توانید کمربند چرم را حذف و یا آن را با ساسپندر و کمربندهای کتانی و کنفی که جدیدا مد شده اند جایگزین کنید.

رنگ ساسپندر باید با شلوار و پیراهن شما تناسب داشته باشد در نتیجه مهم است این قاعده را رعایت کنید. علاوه بر این اگر اهل ساده پوشی و استایل های کاملا رسمی هستید ما استفاده از ساسپندر را توصیه نمی کنیم.

عطرهای خنک مناسب تابستان

احتمالا معترض خواهید شد که عطر و ادکلن جز اکسسوری محسوب نمی شود اما باید بدانید برای اینکه یک مرد جذاب و خوشتیپ باشید و استایل شما با پیراهن تابستانی آستین کوتاه چشمگیرتر شود نیاز دارید معطر و خوش بو در میان جمع حاضر شوید. در تابستان باید از رایحه های خنک و اقیانوسی که از احساس گرمای شما می کاهند استفاده کنید و به همین دلیل باید از عطرهای گرم و شیرین با رایحه های تند دوری کنید.

در فصل گرما تعریق بدن زیاد بوده و ترشح چربی پوست افزایش پیدا می یابد و به همین دلیل ترکیب عطرهای گرم با این تراوشات باعث تولید بوی نامطبوعی می شود که برای دیگران و برای خودتان آزار دهنده خواهد بود.

هرچند انتخاب عطر به سلیقه شما برمی گردد اما بهتر است با رعایت این قاعده  یک انتخاب خوب و خوشبو با رایحه ‌ای خنک و دل پذیر برای تابستان خود داشته باشید.